پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
پایگاه اطلاع رسانی مسجدسلیمان
ســردیــارون بـخـتـیـاری

http://www.up.98ia.com/images/7esvytlnfkcuyr64ac85.jpg

آلبوم تصویری و بی همتای  شال قبا به کارگردانی فرامک سلیمانی و با بازیگری و صدای کوهیار بختیاری در بهار 91 به انتشار خواهد رسید ، این اثر بی بدیل حاصل 4 سال تلاش هنرمندان قوم بختیاریست که همواره ثابت کردن که حافظ هویت ایلشان هستند . در آلبوم تصویری شال قبا لوکیشن های مورد نظر جهت تصویر برداری و با دکور طبیعی خاص در مناطق :قلعه لیت اندیکا ، دشت مالمیر ،بردشیرهای شهسوار، آثار تاریخی کول فرح،آبشار شیوند،دشت سوسن،تردپ شیر پرور،تنگ ظلف افشنان، کوه سفید ممبینی ها ، دشت چغاخور،زردکوه بختیاری،دشت شیمبار،سامون چهارمحال و دیگر مناطق بختیاری میباشد .

این اثر جاودانه و کاملاً اصیل در حال حاضر در حال تهیه و ضبط میباشد و در بهار 91 بعد از انتشار آلبوم ستین که این آلبوم در اسفندماه منتشر میگردد روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد .

آلبوم تصویری شال قبا یاد آور آوازها و حماسه های ماندگار و خاطره انگیز ایل بختیاری همچون آ علیداد ، شیر علیمردون، سردار اسعد خان و نمدار خان میباشد . این آلبوم تصویری  یکی از پر خرج ترین آلبوم های بختیاری بوده

تمام تلاش پایگاه فرهنگی و هنر ایل بختیاری سردیارون و همه عزیزان پر تلاش فعال در عرصه هنری ایل بختیاری این است که یادمان باشد اصالتمان افتخارمان است .

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.